Merhabalar cümleten.
Bir yakınımın taahhüt ihlalinden dolayı aranması bulunuyor ve kendisinin uçakla yolculuk etmesi gerekmekte.Acaba havaalanında her hangi bir sıkıntı yaşar mı? Ben sürekli uçuyorum lakin GBT aramasına rastlamadım.Ne kadar aradıysam da bir cevap bulamadığım için sizlere sorma ihtiyacı hissettim.Bir kaç haber var ama net bir şey yok ortada.Eğer başına gelen veya çevresinde emsal teşkil eden varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Umarım yanlış yere açmamışımdır konuyu.Off topic yerine burası daha uygun olur diye düşündüm.
Havaalanı GBT hakkında
5
●4.308
- 16-05-2015, 01:43:44Öncelikle cevabınız için çok teşekkür ederim.Mora_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba check-in işleminden sonra bir sıkıntı oluşur mu? Çünkü bu yönde bir kaç haber var check-in yapıldıktan sonra bildiriliyor şeklinde
- 16-05-2015, 01:49:27GBT Check-İn işleminden sonra Arındırılmış salona girerken Kimlik ve Bilet eşleştirmesi sırasında şüphe üzerine veya rastgele yapılır..iLLeqaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-05-2015, 01:55:28Tamamdır öyle ise.Çok teşekkür ederim yanıtladığınız için.Mora_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşınız şanslıysa geçer...