Merhabalar cümleten.
Bir yakınımın taahhüt ihlalinden dolayı aranması bulunuyor ve kendisinin uçakla yolculuk etmesi gerekmekte.Acaba havaalanında her hangi bir sıkıntı yaşar mı? Ben sürekli uçuyorum lakin GBT aramasına rastlamadım.Ne kadar aradıysam da bir cevap bulamadığım için sizlere sorma ihtiyacı hissettim.Bir kaç haber var ama net bir şey yok ortada.Eğer başına gelen veya çevresinde emsal teşkil eden varsa yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Umarım yanlış yere açmamışımdır konuyu.Off topic yerine burası daha uygun olur diye düşündüm.