Tedavisi yok annem ve kız kardeşimde var.
Kadınlarda 40lı yaşlardan sonra kendi kendine büyük ihtimalle hastalık son buluyor.
Ayrıca bu hastalıkta genler söz konusu. Annemin kardeşlerinde falanda çıktı.
Hocam öncelikle geçmiş olsun.Annem maalesef bu hastalıktan muzdarip.Uzun yıllardan beri uğraşıyoruz.Behçet hastalığı için tedavi şuan için çok denilebilir.Çünkü psikolojik olarak da etkileri var.İlaçlar ile hastalığın ilerlemesini yavaşlatıp hayatınızı düzenli yaşamalısınız.Yaralar ve kızarıklıklar zaman zaman artıp zaman zaman geçecekler.Burada size diyebileceğim en önemli nokta, kendinize önem verin.Stres ve sinirden uzak durmalısınız.Üzüntü yaşamamalısınız.Bu devirde bu dediklerim çok zor ama psikolojik olarak iyi durumda olursanız hastalık çok daha hafif bir şekilde devam ediyor.Birde alternatif tıbbi çözümler var arı sütü bal polen gibi karışımlar işe yarayabiliyor.Ben annemle tekrar görüşüp sizin için tavsiyeler almaya çalışacağım.Tekrar geçmiş olsun.Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin.
Rabbim şifasını nasip etsin hocam bol bol dua edin, ölüm dışında herşeyin tedavisi vardır. Hacamat düşünün kafadan yapılan hacamat 70 derda devadır. Ben yaptırdım faydasını gördüm.