Tedavisi yok annem ve kız kardeşimde var.
Kadınlarda 40lı yaşlardan sonra kendi kendine büyük ihtimalle hastalık son buluyor.
Ayrıca bu hastalıkta genler söz konusu. Annemin kardeşlerinde falanda çıktı.

Allah şifa versin, derdi veren dermanıda verir