Merhaba arkadaÅŸlar,
Bundan yıllar önce bir VPS sunucu almak istediğimde 1 GB için 60 TL gözden çıkartmam gerekiyordu. Şimdi ise 4 GB 30-40 TL'den sağlanıyor ki bu 1 GB 10 TL den satıldığı demek.
Ne oldu sektöre? Nasıl kazanç yapılıyor? Dedicadet fiyatları bu kadar ucuz mu?
Nedir bu sektörün sırrı?
5
●359
- 24-04-2015, 21:40:41Merhabalar, her ne kadar hat maliyetleri sunucu maliyetleri düşse dahi serbest piyasa bunu gerektiriyor, bir çok firma sizinde gördüğünüz üzere 7 tl'ye vds sağlıyor, lakin bunu kazanç babında değil ileriye dönük alternatif hizmet alımı olarak değerlendiriyor. Yani sunucu hizmeti sağlanan müşteri sunucu'dan memnun kaldığı sürece alternatif hizmet alımları'da gerçekleştiriyor. Dolayısıyla sunucu'dan para kazanmasa dahi ekstra hizmetler'den bir nebze kazanç sağlanabiliyor.
Kısacası 5-6-7 tl'ye sunucu satan arkadaşlar, fiziksel sunucuyu ucuza mal ettikleri için değil, müşteri kazanmak için böyle birşey yapıyorlar. - 24-04-2015, 21:49:36İyi de hocam imkansız 16 GB sunucuda 5 ip falan oluyor ek ip ile birlikte 250-300 TL ye geliyor o sunucu aylık 1 GB 10 TL den satsanız yani zararBique adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2015, 22:19:12işte 16 ram lı makıneye 5 ip değil 16 ip koyuyorlar.kodak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-04-2015, 10:18:09İyi de 16 GB 16 İP 160 TL mi de zararsız 10 TL'den satıcak?NetBudur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle