Merhaba arkadaşlar,

Bundan yıllar önce bir VPS sunucu almak istediğimde 1 GB için 60 TL gözden çıkartmam gerekiyordu. Şimdi ise 4 GB 30-40 TL'den sağlanıyor ki bu 1 GB 10 TL den satıldığı demek.

Ne oldu sektöre? Nasıl kazanç yapılıyor? Dedicadet fiyatları bu kadar ucuz mu?