• 18-04-2015, 18:06:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar merhaba,

    Kısmetse temmuzda bir kız çocuğumuz olacak.

    her anne babanın yaptığı gibi bizde bebeğimiz gelmeden alışverişini yapmaya başladık.

    internette bu konuda ki yazıların çoğunluğu burdaki arkadaşların makaleleri

    ben r10 ailesinin damıtılmış önerilerini duymak istedim.

    yatak oalrak park yatak alacağız. marka model önerisi.

    ana kucağı

    bebek arabası

    ilk başta aklıma gelenler bunların yanında tecrübeli arkadaşlarımızdan süzülmüş halis önerilere açığız
  • 18-04-2015, 18:22:55
    #2
    hayırlı olsun öncelikle
    bebek arabası ve puset Quinny Buzz 3 öneririm.fiyat biraz yüksek ama kaliteli ürün, katlaması kolay ve hafif sayılır.
    park yatakta yatak yüksekliği ayarlanabilir model tavsiye ederim, (en üst, orta ve alt şeklinde) marka önerim yok hepsi aynı sayılır.
    tebrikler tekrar.
  • 18-04-2015, 18:34:06
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Itinayla konuyu takip ediyorum bere iki ay bekliyorum )
  • 18-04-2015, 18:44:27
    #4
    Hayırlı, uğurlu olsun. Şöyle bir ürün var http://bebeklernedenaglar.com/ ilerde satın almak isterseniz ben yardımcı olurum
  • 18-04-2015, 19:08:06
    #5
    Hayırlı olsun benimde temmuzda Allah nasip ederse oğlum olacak. Biz izmirde mina baby mağazasından kadınlar günü ve yeni açılış sebebiyle indirim varmış casual cadillac bebek arabası kraft calypso ve bir iki malzeme aldık 1200 tl tuttu 400 tl hediye çeki verdiler onuda yine bebek malzemeleri almak için kullanıcaz. bebek arabası ve park yatak çok hoşumuza gitti. bebek arabasında puset ve oturacak ayrı olduğu için puseti hem hastane çıkışı hem ana kucağı hemde arabada 1 yaşına kadar kullanıcaz. Bu nedenle bize mantıklı geldi. Sizde araştırın. Fiyatlar şuan ne durumda bilemiyorum tabi.
  • 18-04-2015, 23:52:51
    #6
    Üyeliği durduruldu
    djcenk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun öncelikle
    bebek arabası ve puset Quinny Buzz 3 öneririm.fiyat biraz yüksek ama kaliteli ürün, katlaması kolay ve hafif sayılır.
    park yatakta yatak yüksekliği ayarlanabilir model tavsiye ederim, (en üst, orta ve alt şeklinde) marka önerim yok hepsi aynı sayılır.
    tebrikler tekrar.
    baya pahalıymış. baston tipini çok öneriyorlar kolay taşınabilir olarak.
    aksamci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Itinayla konuyu takip ediyorum bere iki ay bekliyorum )
    hayırlı olsun sizede
    olcaymy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı, uğurlu olsun. Şöyle bir ürün var http://bebeklernedenaglar.com/ ilerde satın almak isterseniz ben yardımcı olurum
    hocam tam olarak nasıl yapıyor ? tutturma yüzdesi nedir bana açıkcası çok mantıklı gelmedi. ama dediğini yapıyorsa yapan kişi çokdan milyoner olmuştur

    cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun benimde temmuzda Allah nasip ederse oğlum olacak. Biz izmirde mina baby mağazasından kadınlar günü ve yeni açılış sebebiyle indirim varmış casual cadillac bebek arabası kraft calypso ve bir iki malzeme aldık 1200 tl tuttu 400 tl hediye çeki verdiler onuda yine bebek malzemeleri almak için kullanıcaz. bebek arabası ve park yatak çok hoşumuza gitti. bebek arabasında puset ve oturacak ayrı olduğu için puseti hem hastane çıkışı hem ana kucağı hemde arabada 1 yaşına kadar kullanıcaz. Bu nedenle bize mantıklı geldi. Sizde araştırın. Fiyatlar şuan ne durumda bilemiyorum tabi.
    evet hediye çekleri çok oluyor bu sektörde. şuan mesela ebebek de bakıyorum her 250 liraya 100 lira veriyor 23 nisana kadar.

    bebek arabası maclaren in baston tipi olanlarından alacağım sanırım.


    joie marka bebek arabaları nasıldır ? hiç raştırdınız mı ?

    bide ana kucağında maxi cosi ni öneriyorlar ama çok pahalı diğerlerine göre. sizce değer mi ?
  • 19-04-2015, 22:59:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    olcaymy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı, uğurlu olsun. Şöyle bir ürün var http://bebeklernedenaglar.com/ ilerde satın almak isterseniz ben yardımcı olurum
    Baba biraz detay anlatırmısın tam incelemedim alırım bir adet fiyatı göremedim sitede
  • 21-04-2015, 01:51:57
    #8
    http://prntscr.com/6w8vqj
    http://prntscr.com/6w8w10
    http://prntscr.com/6w8w8c
    http://prntscr.com/6w8wey

    Bebek arabası oto koltuğu dahil 650 TL ye aldım
    Bebek arabası çift yönlü kullanılabiliyor.yatay dikey bir kaç konumda kullanılabiliyor.Tek elle kolaylıkla katlanabiliyor. vs vs bi kaç özelliği daha var.

    Oyun parkı bebek arabasıyla aynı yerden aldım
    200 TL

    Oyun parkı ve arabayı kredi kartına vade farksız 9 taksit yapıp eve teslim ettiler.
    Oyun parkı ve arabayı aldığım yer


    Ayrıca eğer istanbuldaysanız tahtakalede sadece bebek/yenidoğan malzemeleri satan 5 katlı bir iş merkezi var girdinizmi çıkamıyorsunuz.İsmini şu anda hatırlayamadım eşimden öğrenirim.

    Süt pompası alacaksanız eğer benim yaptığım hatayı yapmayın manuel/elle pompa olanını alın gerekirse elektrikli olanını alırsınız.Elektrikli olan o kadar az süt çıkartıyoki sanırsın sütü kendisi imal ediyor 150 lira vermek yerine 9 liraya manuel olanını deneyin. Yukarıdaki ekran görüntülerindekileri ben sadece ihtiyaca göre aldım.Dolayısıyla doğum sırasında hastanede kullanılacak olan şeylerde var.

    Bunlar dışında 1-2 tavsiye.Bizim başımıza gelmedi bir sorun yaşamadık umarım sizinde başınıza gelmez ama ; doğum yapılacak hastaneyi ve doktoru önceden belirleyin. Acil durum için alternatif evinize yakın başka bir hastanede belirleyin.
    Doğum yapılacak hastanede yenidoğan yoğun bakım ünitesi olmasına dikkat edin.çünkü eğer yoğun bakım ünitesi yoksa herhangibir yoğun bakımlık sorun halinde çocuğu başka yere naklediyorlar.(Umarım başınıza gelmez).

    Ayrıca adettendir evlenirken damat bey hayırlı olsun ayağına seni(bizi) koparanlar hastanede de iş başında
    Sana tarifeyi yazayım
    Çocuğu ilk getiren hemşire 20-50 TL
    Çocuğu annenin odasına getiren hemşire 50-100TL
    Doğumu yaptıran ebe 150-200 TL veya çeyrek altın.
    Tabiki eşinede çiçek benim gibi sonradan aklına gelmesin(hastane kalabalıktı ayağına eve gelir gelmez almıştım).

    Aklıma gelenleri bir çırpıda yazdım.Birazda kadınlar klübü forumlarına bak.

    Çünkü doğum çantası denen bişi de var.Doğum çantasını 31-32. haftadan itibaren hazır edin.

    Hayırlı olsun
  • 21-04-2015, 07:30:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Crash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://prntscr.com/6w8vqj
    http://prntscr.com/6w8w10
    http://prntscr.com/6w8w8c
    http://prntscr.com/6w8wey

    Bebek arabası oto koltuğu dahil 650 TL ye aldım
    Bebek arabası çift yönlü kullanılabiliyor.yatay dikey bir kaç konumda kullanılabiliyor.Tek elle kolaylıkla katlanabiliyor. vs vs bi kaç özelliği daha var.

    Oyun parkı bebek arabasıyla aynı yerden aldım
    200 TL

    Oyun parkı ve arabayı kredi kartına vade farksız 9 taksit yapıp eve teslim ettiler.
    Oyun parkı ve arabayı aldığım yer


    Ayrıca eğer istanbuldaysanız tahtakalede sadece bebek/yenidoğan malzemeleri satan 5 katlı bir iş merkezi var girdinizmi çıkamıyorsunuz.İsmini şu anda hatırlayamadım eşimden öğrenirim.

    Süt pompası alacaksanız eğer benim yaptığım hatayı yapmayın manuel/elle pompa olanını alın gerekirse elektrikli olanını alırsınız.Elektrikli olan o kadar az süt çıkartıyoki sanırsın sütü kendisi imal ediyor 150 lira vermek yerine 9 liraya manuel olanını deneyin. Yukarıdaki ekran görüntülerindekileri ben sadece ihtiyaca göre aldım.Dolayısıyla doğum sırasında hastanede kullanılacak olan şeylerde var.

    Bunlar dışında 1-2 tavsiye.Bizim başımıza gelmedi bir sorun yaşamadık umarım sizinde başınıza gelmez ama ; doğum yapılacak hastaneyi ve doktoru önceden belirleyin. Acil durum için alternatif evinize yakın başka bir hastanede belirleyin.
    Doğum yapılacak hastanede yenidoğan yoğun bakım ünitesi olmasına dikkat edin.çünkü eğer yoğun bakım ünitesi yoksa herhangibir yoğun bakımlık sorun halinde çocuğu başka yere naklediyorlar.(Umarım başınıza gelmez).

    Ayrıca adettendir evlenirken damat bey hayırlı olsun ayağına seni(bizi) koparanlar hastanede de iş başında
    Sana tarifeyi yazayım
    Çocuğu ilk getiren hemşire 20-50 TL
    Çocuğu annenin odasına getiren hemşire 50-100TL
    Doğumu yaptıran ebe 150-200 TL veya çeyrek altın.
    Tabiki eşinede çiçek benim gibi sonradan aklına gelmesin(hastane kalabalıktı ayağına eve gelir gelmez almıştım).

    Aklıma gelenleri bir çırpıda yazdım.Birazda kadınlar klübü forumlarına bak.

    Çünkü doğum çantası denen bişi de var.Doğum çantasını 31-32. haftadan itibaren hazır edin.

    Hayırlı olsun
    Hocam detaylı açıklaman için çok teşekkür ederim.

    Eminönünde ki han havuzlu han bizde henüz gitmedik ama gideceğiz.

    bebek araban sanırım travel sistem. bu arabaları kullananlar genelde bir yaşından sonra baston denilen araba çeşidine geçmek durumunda kalıyormuş. o yüzden bir türlü karar veremiyorum bastonlara ana kucağı monte edilen modeller var. onlarda baya pahalı.

    park yatak kaça kaç? ben kraft ın 70 e 120 park yatağını alıcam ama 430 lira.

    Adet olan kısımlarda bebeği getiren hemşireyi anladıkda ebeye niye vereyim özel doktoru girecek zaten doğuma

    Abi şu adetler hep bizi öpüyor bizim milleti öptüğümüz bir adet yok mu ya

    Yavrularımız sağlıklı sıhhatli olsun da gerisi kolay.