• 04-04-2015, 14:27:02
    #1
    .....
    • chnyrdkl
    chnyrdkl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-04-2015, 14:33:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ingilizceniz hiç yoksa , amerikada ing öğrenmeniz sizi epeyce yoracaktır.

    Hangi vize türüyle gitmeyi düşünüyorsunuz bilmiyorum ( yaz okulu yazmışsınız büyük ihtimalle f1 dir ) ama turist vizesi dışındaki vizelerde , eğer ing bilginiz yeterli değilse , zaten vize alamazsınız. Konsoloslukta mülakat yapılır , orada bazı sorular sorulacak size. Sorulara tatmin edici cevaplar veremezseniz rededilir vize talebiniz.


    Ayrıca legal olarak usaya yerleşmeniz için ilk etapta greencard gerekecektir. Greencard almakta çok zahmetlidir.
  • 04-04-2015, 14:35:21
    #3
    hayırlı olsun hocam , en güzeli , benimde öyle bir imkanım olsa ne güzel olurdu
  • 04-04-2015, 15:26:33
    #4
    Ufak bir kardeşimiz gitmişti etiketleyelim gelsin.
    @Broon
  • 05-04-2015, 03:36:52
    #5
    Amerikaya her yaz giderim ve sizin gibi dil okulu ile başladım bende gitmeye

    Chicago
    New York
    Los Angeles
    Las Vegas
    San Francisco hakkında yardımcı olabilirim ne yapılır nerelere gidilir vs vs.

    Genel hatlarıyla da ABD hakkında yardımcı olmaya çalışırım Sorusu olan arkadaşlar Ö.M de atabilir.
  • 05-04-2015, 04:16:11
    #6
    her türlü kaynak işine yarar, http://www.asyarehberi.com/amerikada-gercek-yasam buyur bir göz at istersen
  • 05-04-2015, 13:06:19
    #7
    Nasıl bir bilgi lazım