ingilizceniz hiç yoksa , amerikada ing öğrenmeniz sizi epeyce yoracaktır.

Hangi vize türüyle gitmeyi düşünüyorsunuz bilmiyorum ( yaz okulu yazmışsınız büyük ihtimalle f1 dir ) ama turist vizesi dışındaki vizelerde , eğer ing bilginiz yeterli değilse , zaten vize alamazsınız. Konsoloslukta mülakat yapılır , orada bazı sorular sorulacak size. Sorulara tatmin edici cevaplar veremezseniz rededilir vize talebiniz.


Ayrıca legal olarak usaya yerleşmeniz için ilk etapta greencard gerekecektir. Greencard almakta çok zahmetlidir.