• 03-05-2008, 10:03:51
    #19
    Üyeliği durduruldu
    bir de şöyle düşünün, youtube den video çekin sitenize koyun.
    bakın bakalım hiç trafiğiniz gidiyor mu ?
    aslında gif'ler için böyle birşey zor ama istenilirse yapılabilir diye düşünüyorum
  • 03-05-2008, 14:11:14
    #20
    Üyeliği durduruldu
    eXe34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sub domain 'i nasıl yönlendiriyoruz acaba ?
    Reseller hesabınız var ise dns zone'dan A entry'sindeki ip adresini free hostun
    verdiği ip adresine yönlendirirsniz tabi free host domain ekleme destekliyor olmalı
    olmazsada şöyle olabilir
    tüm dosyaları htaccess yardımı ile index.php dosyasına yönlendirirsiniz.
    onun içine de
    <?PHP
    header("Location: http://user.freehost.com/".$_SERVER[REQUEST_URI]);
    ?>
    bu şekilde de olması gerekir.
  • 03-05-2008, 15:06:25
    #21
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    imageshack.us'tan çekin resimleri, hiç gitmesin
    dedin yaptigini 10k hitli sitem 10 gün sonra resimleri images tarafından banlanmış domainimi banlamiş imageshack resimleri cıkmıyordu
  • 03-05-2008, 15:07:29
    #22
    10 tb bandım var sorun değil benım ıcın
  • 03-05-2008, 21:33:44
    #23
    RifatOzkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 tb bandım var sorun değil benım ıcın
    1 tb bana versen ne olur be hocam
  • 03-05-2008, 21:35:10
    #24
    Üyeliği durduruldu
    gardoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dedin yaptigini 10k hitli sitem 10 gün sonra resimleri images tarafından banlanmış domainimi banlamiş imageshack resimleri cıkmıyordu
    o zaman facebook'ta bi hesap aç. oraya yükle resimleri
  • 02-06-2008, 01:07:34
    #25
    Alıntı
    tüm dosyaları htaccess yardımı ile index.php dosyasına yönlendirirsiniz.
    onun içine de
    <?PHP
    header("Location: http://user.freehost.com/".$_SERVER[REQUEST_URI]);
    ?>
    bu şekilde de olması gerekir.
    bunu hostta uygulayabilirmiyiz acaba??
  • 03-07-2008, 16:11:37
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Her zamanki gibi Türkçeyi çok iyi kullanmışsın(!) Erdem
  • 03-07-2008, 16:16:57
    #27
    Ben resimleri Picasa'dan alıyorum Google Amca sağolsun host ediyor.