• 06-03-2008, 18:22:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    winston adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geldi başıma...resmin çok fazla gösterimi oldu mu bu resim çok bw yiyo diyolar ve güm..

    paralı alırsanız hesabınızı herhangi bi yerden bişey olmuyo
    Kostenloser Webspace & Fotos | Funpic.de
  • 07-03-2008, 01:55:30
    #11
    band kullanımını oldukça azaltır
  • 07-03-2008, 08:31:56
    #12
    medea_seo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    band yemmiyorsa ozaman sitenin temel anadizininde var olmayan birşeydir
    o mantıkla söledim:S:S
    images.siteadi.com ları da kaydediyor ama
    onlarda subdomainde bence dediğin ile alakasi yok.o zaman imageshack.us'a gerek kalmazdi
  • 07-03-2008, 13:18:36
    #13
    çok aşırı band kullanımınız varsa,
    Ucuz bir hosting alın. (yıllık 30 dolara sınırsız band veren yerler var tabi atılana kadar )
    img.siteadi.com
    A record kayıt edip sunucu ipsini verin.
    Resimleri ordan çekin bu kadar basit
  • 28-03-2008, 09:36:58
    #14
    benim gifler googlepageste vallaha
  • 28-03-2008, 09:45:21
    #15
    Misafir
    lycos 'tan free host açmak biraz karışıktır fakat free hostlar arasında en sağlamı odur. subdomain yönlendirmeyi bilmiyorum. imageshack.us dan göstermekte mantıklı bir seçenek. bu iki şekilde de sitenizden bandwidth gitmez.

    indexinizde gösteriyorsunuz sonuçta resmi, bu nedenle o resimler imageshack'te de olsa bw niz gider kısmı yanlış olmuş. Bw niz gitmez.

    Sitenizin hızlı açılması için küçük gifler kullanınız.
  • 29-03-2008, 10:44:45
    #16
    Bunları ogrenmem ıyı oldu cunku bende sıtemde cok gif kullanıyordum

    saolun arkadaslar bılgıler ıcın
  • 12-04-2008, 11:52:43
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hakikaten süpermiş hocam çabuk bitiyordu
  • 03-05-2008, 07:41:44
    #18
    flyvol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence ücretsiz bir host alınır sitemizden bir images.siteadi.com şeklinde subdomain oluşturulur ücretsiz hosta yönlendirilir resimlerimizi sub domaine atar orada çalıştırılır böylece bandwithin büyük ölçüde yükünü hafifletmiş olursunuz

    dostum iyide sen host alırken sana verilen toplam trafik diyelim 20 gb.
    iyide sen subdomain alınca hangi trafikten yicek.! yoksa orda trafik yokmu? samanyolundanmı çekiyo onları
    bana sorarsan ordakilerde snn trafiği yer

    doğrumu?