Omuz çıkığı hakkında - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Omuz çıkığı hakkında
0
●
284
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Omuz çıkığı hakkında
08-03-2015, 20:23:53
#1
MoonLive
Omuzu çikan arkadaslar nasıl anladınız çiktigini nasıl duygu varmı ağrı vs ?
Benimde kolda omuzda hafif ağrı kısıtlamalar vs var randevu aldım gidecem ortopediye insallah çıkık degildir .
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler