Omuzu çikan arkadaslar nasıl anladınız çiktigini nasıl duygu varmı ağrı vs ?


Benimde kolda omuzda hafif ağrı kısıtlamalar vs var randevu aldım gidecem ortopediye insallah çıkık degildir .