Konu
Omuz çıkığı hakkında
08-03-2015, 20:23:53
#1
MoonLive
Omuzu çikan arkadaslar nasıl anladınız çiktigini nasıl duygu varmı ağrı vs ?
Benimde kolda omuzda hafif ağrı kısıtlamalar vs var randevu aldım gidecem ortopediye insallah çıkık degildir .