• 19-02-2015, 13:08:41
    #1
    Arkadaşlar merhaba sıcak su ve ocakta problem yok fakat petekler ısınmıyor. Kombi çalışıyor uyarı işareti vs. yok neden kaynaklanabilir nasıl çözebilirim servis mi çağırmam gerekir ?
  • 19-02-2015, 13:09:49
    #2
    1- Peteklerde hava vardır bu havayı almanız lazım
    2- Peteklerin temizlenmesi gerekebilir

    Bu iki nedenden biridir hocam bence
  • 19-02-2015, 13:10:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kombinin içindeki su bitmiş olabilir genelde ısıtmadığında bende problem o olmuş oluyor.
  • 19-02-2015, 13:16:38
    #4
    kayra_tic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Peteklerde hava vardır bu havayı almanız lazım
    2- Peteklerin temizlenmesi gerekebilir

    Bu iki nedenden biridir hocam bence
    koftehor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kombinin içindeki su bitmiş olabilir genelde ısıtmadığında bende problem o olmuş oluyor.
    Peteklerin havalarını aldım kombinin su basıncı da normal başka bişiy sanırım arkadaşlar aniden oldu çünkü 3 petek de ısınmıyor.
  • 19-02-2015, 13:22:46
    #5
    0555 984 03 14 numaralı telefondan İsmail beye ulaş hocam r10 forumlarından Gazi ' nin selamı var de. Derdini anlat kendisi sorunun ne kaynaklı olabileceği konusunda yardımcı olacaktır.

    Yalnız bu petek probleminin bir kaç nedeni olabilir, İsmail usta sadece fikir verebilir. Ona göre usta çağırırsınız.

    Kolay gelsin.