Kombiden anlayanlar bakabilir mi ?
4
●263
- 19-02-2015, 13:08:41Arkadaşlar merhaba sıcak su ve ocakta problem yok fakat petekler ısınmıyor. Kombi çalışıyor uyarı işareti vs. yok neden kaynaklanabilir nasıl çözebilirim servis mi çağırmam gerekir ?
- 19-02-2015, 13:16:38kayra_tic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePeteklerin havalarını aldım kombinin su basıncı da normal başka bişiy sanırım arkadaşlar aniden oldu çünkü 3 petek de ısınmıyor.koftehor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-02-2015, 13:22:460555 984 03 14 numaralı telefondan İsmail beye ulaş hocam r10 forumlarından Gazi ' nin selamı var de. Derdini anlat kendisi sorunun ne kaynaklı olabileceği konusunda yardımcı olacaktır.
Yalnız bu petek probleminin bir kaç nedeni olabilir, İsmail usta sadece fikir verebilir. Ona göre usta çağırırsınız.
Kolay gelsin.