Arkadaşlar merhaba sıcak su ve ocakta problem yok fakat petekler ısınmıyor. Kombi çalışıyor uyarı işareti vs. yok neden kaynaklanabilir nasıl çözebilirim servis mi çağırmam gerekir ?