• 26-01-2015, 21:16:50
    #1
    Platin üye
    merhaba arkadaşlar , şuan uzerıme vergim var dukkanımız var, fakat mevsımlerden dolayı ıslerımız bıraz sıkıntılı bende kıpanın deposuna gırıp calısmak ısıtoyorum bu mumkunmu sızce ?

    bagkurum var sigortalı ısde calısabilirmiyim?
  • 26-01-2015, 21:22:17
    #2
    Sigortalı işte çalışırsan bağkurun otomotikmen donuyor. Sigorta pirimin yattıkça sorun yok sigorta pirimin yatmaz ise yani işten çıkarsan bağkurun tekrar aktif olur. Vergi levhan olması sigortalı işte çalışmana engel değil.
  • 26-01-2015, 21:25:27
    #3
    Platin üye
    frktncdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sigortalı işte çalışırsan bağkurun otomotikmen donuyor. Sigorta pirimin yattıkça sorun yok sigorta pirimin yatmaz ise yani işten çıkarsan bağkurun tekrar aktif olur. Vergi levhan olması sigortalı işte çalışmana engel değil.
    eyw. hocam cıdden cok acıklayıcı cevap vermıssınız. ınternette okadar satır yazı okudum hıc bırsey anlamadım..
  • 26-01-2015, 21:26:36
    #4
    Rica ederim.
  • 26-01-2015, 21:27:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Yukarıda diğer arkadaşın da dediği gibi engel teşkil etmez.
  • 26-01-2015, 21:27:42
    #6
    Sigortalı işte çalışırken iş kurarsanız da bağkur ödemenize gerek kalmıyor. İşveren bağkuru yok. Bu bilgi de bu başlık altında yer alsın istedim arkadaş doğru şekilde bilgi vermiş.