merhaba arkadaşlar , şuan uzerıme vergim var dukkanımız var, fakat mevsımlerden dolayı ıslerımız bıraz sıkıntılı bende kıpanın deposuna gırıp calısmak ısıtoyorum bu mumkunmu sızce ?

bagkurum var sigortalı ısde calısabilirmiyim?