• 18-01-2015, 14:09:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    ---
  • 18-01-2015, 14:12:48
    #2
    66 ne?
  • 18-01-2015, 14:13:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    adsoyad.com.tr olsa bence çok daha iyi
  • 18-01-2015, 14:16:34
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bence hoş değil 66
  • 18-01-2015, 14:18:44
    #5
    66'nın özel bir anlamı yoksa kullanmayada gerek yok bence.
  • 18-01-2015, 15:23:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    66 ne?






    Scott adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsoyad.com.tr olsa bence çok daha iyi






    meher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence hoş değil 66






    SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    66'nın özel bir anlamı yoksa kullanmayada gerek yok bence.
    Yozgatlıyım ama 5-6 defa anca gitmişimdir. Adana doğumluyum aslında ama 66 simetrik rakam olduğu için kullanıyordum