Broon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
66 ne?






Scott adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsoyad.com.tr olsa bence çok daha iyi






meher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence hoş değil 66






SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
66'nın özel bir anlamı yoksa kullanmayada gerek yok bence.
Yozgatlıyım ama 5-6 defa anca gitmişimdir. Adana doğumluyum aslında ama 66 simetrik rakam olduğu için kullanıyordum