• 16-01-2015, 15:05:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar aldığımız evde doğalgaz yok boruları filan değiştirip doğalgaz bağlattıracağız ama açılması kaç günde oluyor ?
  • 16-01-2015, 15:13:18
    #2
    Valla yüzeysel bir cevap vereyim;

    Bağlattığınız adamı işi yapmadan önce tokatlayın bir güzel. Ufak bir sızma bile tespit edilirse canına okuyorlar. 2 ay boyunca gel git, adamları en son yoldan aldım götürdüm 2 defa onay almak için. Hat çekildikten sonra iyi inceleyin de, en ufak sorunda ya da onay verilmeyecek durumda canından bezdiriyorlar.

    Hat çekildikten sonra fazla sürmez. Ama hattı çeken kişiye didik didik kontrol ettirin derim.

    (mevcut boruları değiştirmek, yani planı çizilmiş bir daire ise biraz daha kolay olabilir de)

    Belli de olmaz bunların işi. Herşeyi inceliyorlar onay verecek ekip.
  • 16-01-2015, 15:23:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AlperDemircan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla yüzeysel bir cevap vereyim;

    Bağlattığınız adamı işi yapmadan önce tokatlayın bir güzel. Ufak bir sızma bile tespit edilirse canına okuyorlar. 2 ay boyunca gel git, adamları en son yoldan aldım götürdüm 2 defa onay almak için. Hat çekildikten sonra iyi inceleyin de, en ufak sorunda ya da onay verilmeyecek durumda canından bezdiriyorlar.

    Hat çekildikten sonra fazla sürmez. Ama hattı çeken kişiye didik didik kontrol ettirin derim.

    (mevcut boruları değiştirmek, yani planı çizilmiş bir daire ise biraz daha kolay olabilir de)

    Belli de olmaz bunların işi. Herşeyi inceliyorlar onay verecek ekip.
    Dostum şöyle bir durum biz alt yapısını birine yaptırdık yani kırdılar ettiler..Birde şimdi kombi ve döşemeler için ayrı bir adam getiricez, birde açtırmak içinmi ayrı birini getiricez öylemidir? babam diyor 3 ayda acıyorlar diyor bende o kadar sürmez dedim ama kime sorarsan sor diyor anlamadım bu işi şimdi biz doğalgazı komple kurdursak bile 3 ay sonramı anca açılacak ?
  • 16-01-2015, 17:39:49
    #4
    Yok yok o kadar sürmez. Ama benim dediğim gibi olaylar olunca uğraştırıyorlar.

    Kombi olunca ona göre artıları şunları bunları. O kadar sürmez ama gaz kaçağı olmasın da. Bir de gaz sensörü, camda yeni havalandırma ve borularda boya vs. olmamasına dikkat edinde. Ne olur ne olmaz, bende net hatırlayamadım da. aklımda adamlara günde 3 kere sövdüğüm kalmış.