Yok yok o kadar sürmez. Ama benim dediğim gibi olaylar olunca uğraştırıyorlar.

Kombi olunca ona göre artıları şunları bunları. O kadar sürmez ama gaz kaçağı olmasın da. Bir de gaz sensörü, camda yeni havalandırma ve borularda boya vs. olmamasına dikkat edinde. Ne olur ne olmaz, bende net hatırlayamadım da. aklımda adamlara günde 3 kere sövdüğüm kalmış.