kadersiz35 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zpanel - ox panel - kloxo panel - centos control panel ? Hangisi iyi
24
●2.813
- 07-01-2015, 01:08:10vesta CP den bahsediyorum hocam. internette araştırdım gayet başarılı ve basit bir panel Araştırmalarıma gore Az Ram'de tüketiyormuş. Yani demek istediğim yapamadıgım bir yer olursa bana yardımcı olurmusunuz ?kadir58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-01-2015, 07:22:21kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz bir panel kullanacaksanız kesinlikle kloxo paneli tercih etmelisiniz.Panel çok stabil çalışmakta.Şuana kadar bir kusurunu görmedim. - 13-01-2015, 19:05:03kurulumda yardımcı olurmusunuz hocam ?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
webmin kurdum 1 haftadır ısın ıcınden cıkamadım
- 14-01-2015, 04:18:58tabi ki boş bir sunucunuz mevcutsa yani mysql server ftp server gibi bazı kurulumları yapmamışsanız yardımcı olabilirim.kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-01-2015, 09:18:57Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam yenıden format attırtıyorum sımdı centos 5 kurduruyorum. 6 da calısmıyormu acaba ? - 14-01-2015, 09:58:46kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kloxo panel için centos 5 kurdurun