Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ücretsiz bir panel kullanacaksanız kesinlikle kloxo paneli tercih etmelisiniz.Panel çok stabil çalışmakta.Şuana kadar bir kusurunu görmedim.
kurulumda yardımcı olurmusunuz hocam ?
webmin kurdum 1 haftadır ısın ıcınden cıkamadım