Yıllardır başımdan gitmeyen bi virüs,
Nasıl birşeydir çözemedim gitti. biraz araştırmama göre Exe virüsüymüş.
sıkıntılar ;
bütün her yere kopyalıyo kendını,
klasorun ıcıne aynı adı ile bir tane daha klasör açıyo ,
Exeler bozuluyo,
Flashı Taktıgım andan itibaren 1 gün içinde doslarım bozuluyo (flasdada onemlı yedekler var)
xp kuruyorum , explorer.exe yi yenilemeden açılmıyo
win7 kuruyorum , Programlar çalışmıyo suandada skype çalışmıyo ,
Yedekleri D ye kopyalıyorum. C ye format attıkdan sonra kesınlıkle Dye girmiyorum yine bulaşıyo.
Bana bi program onerın
Bu virüsden Nasıl kurtulurum ?
8
●340
- 05-01-2015, 12:40:47
- 05-01-2015, 12:51:22Hocam yanılmıyorsam bu virüsü yazan birde bundan kurtulmak için proğramını yazmış kendini affettirmek için güyya. Arkadaşımda bu program sayesinde çözmüş ne kadar güvenli bilmiyorum yinede çalıştırmadan araştırın derim. (Link) Bana olduğunda combofix ile tüm bu virüs bulaşan usbler takılı iken taratıp sorunu çözmüştüm.
- 05-01-2015, 12:53:10işin içine combofix girdiği zaman daha kötü oluyo hocaminspectorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bütün virüsleri siliyo haliyle windowsun doslarınıda siliyo sonra pc hiç açılmıyo.
güvenli mod dahil... - 05-01-2015, 12:54:41Hocam linkteki programı dener misiniz? Combofix değil attığım. Virüsü yazanın kendini affettirmek için yazdığı anti-virüs gibi birşey.kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2015, 13:21:46inspectorrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülemusallat exe siliciyi kurdum , bir ürü exe sildi umarım düzelir .Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2015, 13:23:52combofix çözmedi xp kurulu cihazlarımda.depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben o programı denemicem fakat sonucu yazarsanız yardımcı olacaktır.kadersiz35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle