Yıllardır başımdan gitmeyen bi virüs,
Nasıl birşeydir çözemedim gitti. biraz araştırmama göre Exe virüsüymüş.

sıkıntılar ;
bütün her yere kopyalıyo kendını,
klasorun ıcıne aynı adı ile bir tane daha klasör açıyo ,
Exeler bozuluyo,
Flashı Taktıgım andan itibaren 1 gün içinde doslarım bozuluyo (flasdada onemlı yedekler var)

xp kuruyorum , explorer.exe yi yenilemeden açılmıyo
win7 kuruyorum , Programlar çalışmıyo suandada skype çalışmıyo ,

Yedekleri D ye kopyalıyorum. C ye format attıkdan sonra kesınlıkle Dye girmiyorum yine bulaşıyo.


Bana bi program onerın