• 19-01-2015, 18:13:46
    #10
    MesutDincer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    150 lira civarı bir fiyat düşünüyoruz 2 haftası var daha. Kodlamaya geçtik tasarım bitti.
    Tasarımı görme şansım varmı ?


    Bende cıktıgı gibi alabilirim. Tabi güzel farklı ve kullanışlı bir şey olacaksa



    Şu apiler ile farklı sitelerdeki hizmetlere direk satıs ekleme olmalı,

    Satışa sunulacak popülerlerin dısındaki siteler icinde kolay ekleme yapılması önemli ( ttnet izlenme, Apple Shop ) gibi

    Bayi gramdaki gibi grafikler ve hedef bölümleri olmassa olmazma ( Tabi çalışmalıda )

    Hizmetler durduruldugunda Üst tarafta Sistem mesajı

    Sunulan hizmetlerin logoları eklenebilmeli

    Ayrıca bayi icinde bayi modülü olabilirmi ?

    Bizden bayilik alanlarda alt bayilik satabilirsin
  • 19-01-2015, 18:15:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tasarımı görme şansım varmı ?


    Bende cıktıgı gibi alabilirim. Tabi güzel farklı ve kullanışlı bir şey olacaksa



    Şu apiler ile farklı sitelerdeki hizmetlere direk satıs ekleme olmalı,

    Satışa sunulacak popülerlerin dısındaki siteler icinde kolay ekleme yapılması önemli ( ttnet izlenme, Apple Shop ) gibi

    Bayi gramdaki gibi grafikler ve hedef bölümleri olmassa olmazma ( Tabi çalışmalıda )

    Hizmetler durduruldugunda Üst tarafta Sistem mesajı

    Sunulan hizmetlerin logoları eklenebilmeli

    Ayrıca bayi icinde bayi modülü olabilirmi ?

    Bizden bayilik alanlarda alt bayilik satabilirsin
    Önerilerinizi dikkate alacağım birçoğu olacak gibi Oktay hocam zaten.
  • 10-02-2015, 13:22:53
    #12
    MesutDincer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerilerinizi dikkate alacağım birçoğu olacak gibi Oktay hocam zaten.
    Mesut ne oldu abim bu iş devam ediyormu ? Bitirdinmi ? durum nedir ?
  • 10-02-2015, 13:24:43
    #13
    Üyeliği durduruldu
    oktaydeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesut ne oldu abim bu iş devam ediyormu ? Bitirdinmi ? durum nedir ?
    Kodlama kısmı sürüyor Oktay abim. Bitirdiğimizde herkesi haberdar edeceğim ilgilenen emin ol. Rağbet olur inşAllah iyi emek veriyoruz bu çıkacak scripte. Eksiği olmayacak fiyatı uygun olacak.
  • 10-02-2015, 13:25:39
    #14
    Ok kolay gelsin abim


    Sent from my iPhone 5
  • 26-09-2016, 22:06:58
    #15
    satışınız aktifmi aktif ise site ve fiyat pm