Mesut ne oldu abim bu iş devam ediyormu ? Bitirdinmi ? durum nedir ?
Kodlama kısmı sürüyor Oktay abim. Bitirdiğimizde herkesi haberdar edeceğim ilgilenen emin ol. Rağbet olur inşAllah iyi emek veriyoruz bu çıkacak scripte. Eksiği olmayacak fiyatı uygun olacak.