Nedir bu pozitifsistem? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Nedir bu pozitifsistem?
0
●
1.016
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Nedir bu pozitifsistem?
19-12-2014, 19:52:30
#1
Misafir
Selamlar,
Sabahtan beri pozitifsistem diye firmadan mesaj alıyorum.
Üyeliğinizi yeni yasaya göre yenilemeniz lazımdır diye.
Bu mesajı alan var mı? Böyle bir üyelik oluşturmadım daha önce.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler