Selamlar,

Sabahtan beri pozitifsistem diye firmadan mesaj alıyorum.
Üyeliğinizi yeni yasaya göre yenilemeniz lazımdır diye.
Bu mesajı alan var mı? Böyle bir üyelik oluşturmadım daha önce.