• 16-12-2014, 18:07:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar ucuz bir samsung telefon aldım şarjı 1 hafta gidenlerden. Bugün mesaj geldi yasal uyarı başlıklı *************** imei numarası klonlanmıştır cihazınız 30 gün içinde kapatılacaktır diye.

    Ne yapabilirim ?
  • 16-12-2014, 18:09:24
    #2
    yeni imei attırın hocam
  • 16-12-2014, 18:10:13
    #3
    Eski cihazlara atılıyor mu
  • 16-12-2014, 18:12:26
    #4
    eski cihazları bilemiyorum da , atılır herhalde , tanıdık bi telefoncuya sormanızda fayda var.
  • 16-12-2014, 18:13:11
    #5
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eski cihazları bilemiyorum da , atılır herhalde , tanıdık bi telefoncuya sormanızda fayda var.
    teşekkür ederim r10 + nızı verdim
  • 16-12-2014, 18:16:10
    #6
    Fatura varsa telefonu aldığınız yere götürün, tek hatta kullanım için imei atıyorlar.
  • 16-12-2014, 18:22:55
    #7
    cakirtasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim r10 + nızı verdim
    Müşteri hizmetlerinizi arayarak bilgi alabilirsiniz. Babamın telefonuna aynı sms geldi. Turkcell müşteri hizmetleri aracılığıyla imei sadece o hatta kullanılabilecek şekilde kayıt edilmişti.
  • 16-12-2014, 18:22:55
    #8
    moss218 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fatura varsa telefonu aldığınız yere götürün, tek hatta kullanım için imei atıyorlar.
    Faturası yok hocam maalesef
  • 16-12-2014, 18:24:47
    #9
    PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri hizmetlerinizi arayarak bilgi alabilirsiniz. Babamın telefonuna aynı sms geldi. Turkcell müşteri hizmetleri aracılığıyla imei sadece o hatta kullanılabilecek şekilde kayıt edilmişti.
    teşekkür ederim arıyorum şimdi