Merhaba arkadaşlar ucuz bir samsung telefon aldım şarjı 1 hafta gidenlerden. Bugün mesaj geldi yasal uyarı başlıklı *************** imei numarası klonlanmıştır cihazınız 30 gün içinde kapatılacaktır diye.

Ne yapabilirim ?