• 13-12-2014, 21:59:39
    #19
    R10+'lar verildi, konu günceldir
  • 13-12-2014, 22:03:35
    #20
    Platin üye
    Bence tutar hocam
  • 13-12-2014, 23:35:50
    #21
    Bence tutar. Çünkü yurtdışında bilime önem ve merak ülkemize oranla kat ve kat fazla... Bende dil olmadığından, bahsettiğiniz projenin Türkçe versiyonunu yapmayı düşünüyorum uzun süredir
  • 15-12-2014, 22:13:10
    #22
    Tutar tbm de yuksek olur