Sizce Tutar Mı? (R10+) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Tutar Mı? (R10+)
21
●
1.326
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Sizce Tutar Mı? (R10+)
1
2
3
13-12-2014, 21:59:39
#19
AhmetKofali
R10+'lar verildi, konu günceldir
13-12-2014, 22:03:35
#20
kadersiz35
Platin üye
Bence tutar hocam
13-12-2014, 23:35:50
#21
ertunc
Bence tutar. Çünkü yurtdışında bilime önem ve merak ülkemize oranla kat ve kat fazla... Bende dil olmadığından, bahsettiğiniz projenin Türkçe versiyonunu yapmayı düşünüyorum uzun süredir
15-12-2014, 22:13:10
#22
ozncnock
Tutar tbm de yuksek olur
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler