Konu
Sizce Tutar Mı? (R10+)
13-12-2014, 23:35:50
#21
ertunc
Bence tutar. Çünkü yurtdışında bilime önem ve merak ülkemize oranla kat ve kat fazla... Bende dil olmadığından, bahsettiğiniz projenin Türkçe versiyonunu yapmayı düşünüyorum uzun süredir