• 09-12-2014, 14:36:37
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Amerikadan kargo ile Almanya'ya telefon yollasam almanyada türkiyeye amcam getiricek. Amerikadan yolladığım kargo almanyadada gümrükte kalır mı oradada yasak mı yurtdışından ürün almak?
  • 09-12-2014, 15:17:50
    #2
    Değil orada 75€ üzeri fiyatlı bir ürünse vergisini ödeyip teslim alabilir, %19

    örneğin 500 euro luk bir ürün getirttiniz, 95 € + birkaç euro gümrükde harcarsınız yani 100 euro civarı bir masrafla alabilirsiniz.
  • 09-12-2014, 15:30:25
    #3
    Ah be güzel hocam para gani herhalde illa o telefonu getirteceksiniz Sizin işle ilgili bir gelişme yok sanırım. Bu telefonda gümrüğe takılırsa
  • 09-12-2014, 16:10:54
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Extralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah be güzel hocam para gani herhalde illa o telefonu getirteceksiniz Sizin işle ilgili bir gelişme yok sanırım. Bu telefonda gümrüğe takılırsa
    Ben zaten yaza doğru Amerikaya gideceğim ama alınmış telefon burda gümrükte neden adamın cebine bedavaya girsin ben 900 lira verip geri göndersem Amerika'ya daha mantıklı değil mi oradan buraya gelecek birine veririm en kötü yazıktır 0 telefonu gümrüktekilere bırakmak...