Ah be güzel hocam para gani herhalde illa o telefonu getirteceksiniz

Sizin işle ilgili bir gelişme yok sanırım. Bu telefonda gümrüğe takılırsa
Ben zaten yaza doğru Amerikaya gideceğim ama alınmış telefon burda gümrükte neden adamın cebine bedavaya girsin ben 900 lira verip geri göndersem Amerika'ya daha mantıklı değil mi oradan buraya gelecek birine veririm en kötü yazıktır 0 telefonu gümrüktekilere bırakmak...