Arkadaşlar Merhaba ;
HTC One M7 kullanıyorum, gayet'de memnunum HTC Arge'den M8 üst model gelecek bilgisi halen alamadım.
İphone kullananlarda İphone 6 Plus'ın ne tür özelikleri app 'leri var ?
HTC m8 'göre artıları - Eksileri neler ?
**Teknik Özeliklerini sormuyorum.
Teşşekürler
HTC M8 to İphone 6
6
●507
- 01-11-2014, 22:20:01htc one m8 almaktan vazgeçmemin tek sebebi kapasitif tuşlar yerine ekranda yer kaplayan tuşlar kullanmaları. kullanan bir arkadaşım onun yerine z2 ve üstünü tavsiye etti.
- 01-11-2014, 22:26:17Üyeliği durduruldu2 saat önce HTC One M8 aldım, ara ara deneyimlerimi yazarım şuanlık dikkatim çeken tek olay telefon cebimde kilitli durumdayken çıkarıp düğmeye basmama gerek yok 2 kere ekrana tıklatıyorum açılıyor tekrar tıklatınca tekrar kapanıyor bu özelliği hoş olmuş
- 03-11-2014, 00:20:41Hayırlı Olsun. Bende M7'den ya M8'yada iphone 6 plus düşündüğüm için konuyu açtım.sahinvural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2014, 01:00:15Üyeliği durdurulduBaran iPhone al geç, HTC de çok güzel cihaz ama 6'nın yerini tutmaz.
- 04-11-2014, 01:09:34Adem abi pek alışamadım ios'aClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2014, 01:37:29Üyeliği durdurulduZ3 al yada Note 4, HTC Lover isen M8 al geçbarano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle