• 01-11-2014, 20:53:42
    #1
    Arkadaşlar Merhaba ;

    HTC One M7 kullanıyorum, gayet'de memnunum HTC Arge'den M8 üst model gelecek bilgisi halen alamadım.
    İphone kullananlarda İphone 6 Plus'ın ne tür özelikleri app 'leri var ?
    HTC m8 'göre artıları - Eksileri neler ?

    **Teknik Özeliklerini sormuyorum.
    Teşşekürler
  • 01-11-2014, 22:20:01
    #2
    htc one m8 almaktan vazgeçmemin tek sebebi kapasitif tuşlar yerine ekranda yer kaplayan tuşlar kullanmaları. kullanan bir arkadaşım onun yerine z2 ve üstünü tavsiye etti.
  • 01-11-2014, 22:26:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    2 saat önce HTC One M8 aldım, ara ara deneyimlerimi yazarım şuanlık dikkatim çeken tek olay telefon cebimde kilitli durumdayken çıkarıp düğmeye basmama gerek yok 2 kere ekrana tıklatıyorum açılıyor tekrar tıklatınca tekrar kapanıyor bu özelliği hoş olmuş
  • 03-11-2014, 00:20:41
    #4
    sahinvural adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 saat önce HTC One M8 aldım, ara ara deneyimlerimi yazarım şuanlık dikkatim çeken tek olay telefon cebimde kilitli durumdayken çıkarıp düğmeye basmama gerek yok 2 kere ekrana tıklatıyorum açılıyor tekrar tıklatınca tekrar kapanıyor bu özelliği hoş olmuş
    Hayırlı Olsun. Bende M7'den ya M8'yada iphone 6 plus düşündüğüm için konuyu açtım.
  • 04-11-2014, 01:00:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Baran iPhone al geç, HTC de çok güzel cihaz ama 6'nın yerini tutmaz.
  • 04-11-2014, 01:09:34
    #6
    ClubMusicTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baran iPhone al geç, HTC de çok güzel cihaz ama 6'nın yerini tutmaz.
    Adem abi pek alışamadım ios'a
  • 04-11-2014, 01:37:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    barano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adem abi pek alışamadım ios'a
    Z3 al yada Note 4, HTC Lover isen M8 al geç