Arkadaşlar Merhaba ;

HTC One M7 kullanıyorum, gayet'de memnunum HTC Arge'den M8 üst model gelecek bilgisi halen alamadım.
İphone kullananlarda İphone 6 Plus'ın ne tür özelikleri app 'leri var ?
HTC m8 'göre artıları - Eksileri neler ?

**Teknik Özeliklerini sormuyorum.
Teşşekürler