Benim modemde iş görür derece de fakat yedek bir tane alayım diyorum bazen geç hat alması , bağlanınca hemen aktif olmaması gibi sorunları var başka modemlerde olmayınca modem kaynaklı olduğunu düşündüm. Şimdi alınca da tutupda işe yaramaz bir şey almayalım.
İnternette bakındım fakat konular 2013 ve öncesi genelde. İşi bilen arkadaşlardan çekim gücü ve diğer özellikleri iyi olan bir modem tavsiyesi bekliyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
