• 31-10-2014, 22:58:22
    #1
    Merhaba arkadaşar ,

    Benim modemde iş görür derece de fakat yedek bir tane alayım diyorum bazen geç hat alması , bağlanınca hemen aktif olmaması gibi sorunları var başka modemlerde olmayınca modem kaynaklı olduğunu düşündüm. Şimdi alınca da tutupda işe yaramaz bir şey almayalım.

    İnternette bakındım fakat konular 2013 ve öncesi genelde. İşi bilen arkadaşlardan çekim gücü ve diğer özellikleri iyi olan bir modem tavsiyesi bekliyorum. Yardımcı olursanız sevinirim.
  • 31-10-2014, 23:03:05
    #2
    Hiç kullanma fırsatım olmadı ama niyeyse genelde Zyxel'in iyi olduğunu duyuyorum. Kullanıcıları çok memnun.
  • 31-10-2014, 23:28:41
    #3
    Zyxel var zaten hocam . Ben daha çok model araştırmasındayım
  • 31-10-2014, 23:32:10
    #4
    Zyxel modem ve zyxel access point kullanıyorum. Almaz olaydım diyorum. Her ikisinide pahalı aldım iyi olsun diye almaz olaydım. Zyxel modem, ucuz airties modemden daha az çekiyor. zyxel access point i kuruyorum 1-2 gün sonra bozuluyor. Zyxel aldığımdan beri bilgisayarı açıp ayar yapmadığım gün kalmadı. Veya tüm bunları unutun ; ben ayarlarını yapamıyorum.

    Not: Ayrıca zyxel modeme 2 tane anten aldım pahalılarından fakat yine hüsran yine hüsran.
    Çok biriktirmişim.
  • 01-11-2014, 00:30:05
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tp link
  • 01-11-2014, 00:34:12
    #6
    Googital.com
    Eski modemim 5 dakkada anca bağlanıyordu.
    1 ay önce incehesaptan Tp link wd8970 aldım 3 antenli çok memnun kaldım. Bağlanması 30 saniye sürmüyor.
    Tavsiye ederim.

    Tapatalk ile gönderildi..