Zyxel modem ve zyxel access point kullanıyorum. Almaz olaydım diyorum. Her ikisinide pahalı aldım iyi olsun diye almaz olaydım. Zyxel modem, ucuz airties modemden daha az çekiyor. zyxel access point i kuruyorum 1-2 gün sonra bozuluyor. Zyxel aldığımdan beri bilgisayarı açıp ayar yapmadığım gün kalmadı. Veya tüm bunları unutun ; ben ayarlarını yapamıyorum.
Not: Ayrıca zyxel modeme 2 tane anten aldım pahalılarından fakat yine hüsran yine hüsran.
Çok biriktirmişim.