• 15-10-2014, 13:41:20
    #10
    Pahalı hocam fiyatı indirime gitmen lazım.
  • 15-10-2014, 13:44:22
    #11
    fiyatı düşürüp birden fazla kişiye satmak daha mantıklı. ayrıca özellikleri tam olarak detaylı şekilde anlatmanız lazım
  • 15-10-2014, 13:53:15
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    50 TL den satmis olsaydin, şuanda 10-20 tane rahat satmistin ki, zaten kat kat cikartirdin o parayi.

    Ayrıca bana kalirsa tema alışılmışın dışında bir tema degil, bilindik bir sekilde tasarlanmis.

    Eger wp film temasi alaninda ilerlemek istiyorsaniz, forumdaki wp film satisi temalarina bakin, onlardan daha iyi birsey yapmaya calisinki koydugunuz fiyata degsin.
  • 15-10-2014, 14:01:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Demo adresteki film afişlerini kaliteli hale getir. Girince cam gibi dursun.

    Sağ taraf kategorilerin üzerine panelden ayarlanabilen günün filmi diye bir bölüm koy.

    Üst taraf sliderda filmin üstüne gelince PLAY tuşu çıkıyor ancak play tuşuna basamıyosun etrafına basınca film açılıyor.

    Ana sayfada iken filmlerin sol üst köşesinde şekilli bir şekilde yerli film - türkçe altyazılı gibi şeyler yazması gerekmekte.

    Temayı biraz daha renklendir. Örneğin kategoriler bölümü vs.

    Demo da ki sitenin arka plan görüntüsünü daha güzel cıvıl cıvıl yap girince incelemek isteyelim.

    Ana sayfadaki filmler tam otursun altta 2 tane boşluk var yani okuma ayarlarından ana sayfada ki yazı gösterimini 12 yapın.

    Eğer mümkün se 4 'lü poster yerine 3 ' lü postere çevirip afişleri biraz daha büyültün.

    Benim şahsi görüşlerim bunlardır.
  • 15-10-2014, 14:15:41
    #14
    SerhattB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema güzel bence elinize sağlık ama fiyattan kaybediyor.
    shn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. Fiyat çok yüksek
    2. Yapısal olarak çok basit görünüyor
    Sanaloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk gozume takilan kisim:


    Bence bu bir hatadir. Pazarlanacak urun ne olursa olsun sunum cok onemlidir, sistem ozelliklerini, ekran goruntulerinizi, guzel bir sunum halinde paylassaydiniz konunuza talep daha fazla olurdu. Bunun yaninda fiyat yuksek, burada satilan diger temalarla kiyaslarsak bu fiyati veren kisi bulamazsiniz. Illaki bu fiyata satmak istiyorsaniz o zaman urunun albenisini arttiracak birseyler de sunmaniz lazim

    Genel satis stratejilerine dayanarak konusuyorum, soylediklerim her urune uyarlanabilecek seyler.
    cagatay_55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema güzel ve sade ama belirtildiği gibi fiyatı çok yüksek.
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    275 TL çok yüksek bir fiyat r10'da satılacak temanın fiyatı max 100 TL dir.
    corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pahalı hocam fiyatı indirime gitmen lazım.
    sTyks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyatı düşürüp birden fazla kişiye satmak daha mantıklı. ayrıca özellikleri tam olarak detaylı şekilde anlatmanız lazım
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 TL den satmis olsaydin, şuanda 10-20 tane rahat satmistin ki, zaten kat kat cikartirdin o parayi.

    Ayrıca bana kalirsa tema alışılmışın dışında bir tema degil, bilindik bir sekilde tasarlanmis.

    Eger wp film temasi alaninda ilerlemek istiyorsaniz, forumdaki wp film satisi temalarina bakin, onlardan daha iyi birsey yapmaya calisinki koydugunuz fiyata degsin.
    Genel olarak herkes fiyatı fazla bulmuş ama ben bu temayı çoklu olarak 50-60 tl'ye satışa sundum, konu tam 10 gün açık kaldı, bırakın almayı 1 mesaj atan bile olmadı.

    Sonuç olarak şuanda tek kişiye satılacağı için bu mebla fazla değil bence. Eğer çoklu olsa haklıydınız ama tek kişi kullanacak bunu. Forumda gördüğüm üzere, tek kişiye satılan temalar 1000 tl'yi bile bulabiliyor.

    Yukarıda bazı arkadaşların dediği gibi pazarlama problemi var, ama bu konuda iyi değilim, istek de kalmadı zaten.
  • 15-10-2014, 14:55:13
    #15
    kesinlikle sunum hatası var konuya girince bi resim demo ve ufak bi yazı var
    derinlemesine bol görselli ve ayrıntılı özellikleri anlatan bi makale ve renkli şekilde belirleyici yazılarak yaparak satısı gerçekleştiricektin temaya gelecek olursak bildigin klasik film teması yani bu temaları gormekten gına geldi belediye dagıtmış gibi butun film siteleri aynı
    yukarda anlattıgım tamamen kendi gorusum kırdıysam k.b eleştirelere açık olman lazım ki daha kaliteli temalara ortaya çıkarabilesin
  • 15-10-2014, 15:01:05
    #16
    Sunum olarak konu içeriğini detaylandır. Biraz alla pula temayı. fiyatıda 70 tl e çek. Bak gör sonra nasıl satılıyor.
  • 15-10-2014, 19:48:13
    #17
    Ya zaten alacak adam bu işten anlayan adam gidipte sunum alanında en kral görselleri kullansa ne olur bu tüketim malı değil wordpress tema firmalar ingilizce ilanlarla işe alım yapıyorlar ona bakarsanız şimdi olayı kişisel olarak algılama sonra kavga çıkıyor

    1) Şimdi tema müşterisi neye bakar : Sektörde bu işle uğraşan adamların gereksinimlerini bilmek.

    2) Ona göre tema yapmak yağni şimdi vestelde telefon üretiyor samsung değilmi herkezin yaptığı tarzda bir tema yapımcımısın yoksa diğerlerinden farklımısın

    3) Çoğunluğun gittiği yol yol değildir aslında herkezin yaptığını yapmak bence başarı getirmez farklı ne yapabilirim düşüncesi olmalı burdaki en büyük kaybın film teması yapma konusunda olmuş evet herkez film sitesi açıyor ama açıyor yağni yanlış tespit

    Mesela uploading işlerinin caf caflı zamanlarında themeposter almıştım her uploaderın vardı bu yazılım sandıkki çok kazanacağız aksine hiç kazanamadık çünkü herkez upload yapıyordu yağni başkasının yaptığı tema tarzında değilde hiç kimsede olmayan bir tema tasarımı düşünsene müthiş olmazmıydı

    4) Samsung cep telefonu yapıyor ayfonda cep telefonu yapıyor eğer samsung ayfonla aynı işletim sistemini paylaşsaydı kimse almazdı değilmi neden ayfon üst gelir gurubuna android alt gelir gurubuna ama alt gelir diye kötü değil ama herkez telefon alıyor şimdi sen müşteri kitleni seçeceksin üst gurupmu alt gurupmu yine burdan herkezin yaptığını yapmak çıkıyor

    5) Henry ford almanlar yeni üretim yaparken o seri üretime geçmişti ama şimdi herkez almanlardan söz ediyor neden orjinal fikirlerden dolayı

    6) Karşında bu işi sistemli ve ekiple yapan insanlar var sen teksin onlar kalabalık ama unutma bu kadar adamın bir araya gelmesi kaliteyi getirmez neden çünkü iş veren eleman parası ödetmek için daha çok üretim ama kalitesi düşük ürün vermeye zorlicaktır

    Sense teksin senden bu ekip tarzında iş çıkarsa senin tembelliğinden yada işi bilmiyişinden dolayı ortaya çıkar ama benzersiz bir fikir çıkartman o ekibe göre daha fazladır ekipte ast üst hiyeraşisi olacağı için bazı fikirler körerir

    Ayrıca sen teksin ve yırtmayı düşünüyorsun yırtmak için tüm algıların açık ve bir üst level geçeceksin daha iyisini yaparsın bak facebook milyar dolara vatzap aldı neden facebook çok büyük böyle bir fikir neden çıkaramadı basit eğer maaşlı çalışıyorsan akşam olsada eve gitsem dersin ama teksen yırtmak zorunda olduğuna dair kendini şartlandırırsan ozaman vatzap ortaya çıkar

    7) Bence piyasada yaptınız işlerle alakalı ben ticaretlerinize bakmadım nasıl diye yorum genel alıcı yeterli güven vermenizde önemli yağni servis garantisi bazı kişiler ürün satıyor şunu yapmam bunu yapmam onu yapmam oluyorda ikinci kez alım yapcan zaman o kişiden almazsın olur biter o kaybeder müşteri hep kazanır sonuçta para müşteridedir ve bir müşteri asla kazık yice birinden ürün almaz

    Keşke promosyon olayına girseydin eğer piyasada yeniysen daha düşük ama kaliteli ürünlerinle daha ucuz yada bedava webmaster bedava olan her şeyi severler tema buna dahildir yada iki ay deneme süresi sonra teman senin register serverından serial istese ne güzel değilmi adam zaten iki ay sonra temayı kullanmak için senden alacaktır

    Sen yazılımcısın ama bulunmaz hint kumaşı değilsin illaki birileri vardır ve senin pazarını elinden alır o nedenle daha pek çok şey hakkında konuşabiliriz
  • 15-10-2014, 19:52:40
    #18
    Üyeliği durduruldu
    fiyatı biraz düşürmek gerekiyor üstadım 275 lira bi tema için fazla bi rakam