Tema güzel bence elinize sağlık ama fiyattan kaybediyor.
1. Fiyat çok yüksek
2. Yapısal olarak çok basit görünüyor
Ilk gozume takilan kisim:
Bence bu bir hatadir. Pazarlanacak urun ne olursa olsun sunum cok onemlidir, sistem ozelliklerini, ekran goruntulerinizi, guzel bir sunum halinde paylassaydiniz konunuza talep daha fazla olurdu. Bunun yaninda fiyat yuksek, burada satilan diger temalarla kiyaslarsak bu fiyati veren kisi bulamazsiniz. Illaki bu fiyata satmak istiyorsaniz o zaman urunun albenisini arttiracak birseyler de sunmaniz lazim
Genel satis stratejilerine dayanarak konusuyorum, soylediklerim her urune uyarlanabilecek seyler.
Tema güzel ve sade ama belirtildiği gibi fiyatı çok yüksek.
275 TL çok yüksek bir fiyat r10'da satılacak temanın fiyatı max 100 TL dir.
Pahalı hocam fiyatı indirime gitmen lazım.
fiyatı düşürüp birden fazla kişiye satmak daha mantıklı. ayrıca özellikleri tam olarak detaylı şekilde anlatmanız lazım
50 TL den satmis olsaydin, şuanda 10-20 tane rahat satmistin ki, zaten kat kat cikartirdin o parayi.
Ayrıca bana kalirsa tema alışılmışın dışında bir tema degil, bilindik bir sekilde tasarlanmis.
Eger wp film temasi alaninda ilerlemek istiyorsaniz, forumdaki wp film satisi temalarina bakin, onlardan daha iyi birsey yapmaya calisinki koydugunuz fiyata degsin.
Genel olarak herkes fiyatı fazla bulmuş ama ben bu temayı çoklu olarak 50-60 tl'ye satışa sundum, konu tam 10 gün açık kaldı, bırakın almayı 1 mesaj atan bile olmadı.
Sonuç olarak şuanda tek kişiye satılacağı için bu mebla fazla değil bence. Eğer çoklu olsa haklıydınız ama tek kişi kullanacak bunu. Forumda gördüğüm üzere, tek kişiye satılan temalar 1000 tl'yi bile bulabiliyor.
Yukarıda bazı arkadaşların dediği gibi pazarlama problemi var, ama bu konuda iyi değilim, istek de kalmadı zaten.