Uzun bir süre bekledim, bu sefer de tek kişiye olduğundan 3-4 kat ucuza satmayı amaçladım, yine alan olmadı.

Parasal anlamda büyük zarara girmem pek önemli değil ama emeğim çöpe gitmiş oldu. Nedir yani, yanlış yaptığım bir şey mi var acaba? Problem sizce nedir? Bu kadar para, emek heba oldu.
Aslında temanın eksikliklerinin farkındayım ama özellik itibariyle tam manasıyla dört dörtlük bir film teması olsa zaten kimse bu fiyata satmaz. Bu aşamadan sonra da bende temayı geliştirecek ne istek ne bir şey kaldı. Film teması alıcısı yok desek, bu da doğru bir düşünce olmayacak, pek çok film teması hala satılıyor...
Biraz canım sıkkın, başınızı şişirdiysem kusura bakmayın.
Temayı buradan inceleyebilirsiniz.