• 15-10-2014, 00:10:08
    #1
    Wordpress için satışa sunduğum bir tema vardı, önce çoklu satışa sundum, alan olmadı.

    Uzun bir süre bekledim, bu sefer de tek kişiye olduğundan 3-4 kat ucuza satmayı amaçladım, yine alan olmadı.

    Parasal anlamda büyük zarara girmem pek önemli değil ama emeğim çöpe gitmiş oldu. Nedir yani, yanlış yaptığım bir şey mi var acaba? Problem sizce nedir? Bu kadar para, emek heba oldu.

    Aslında temanın eksikliklerinin farkındayım ama özellik itibariyle tam manasıyla dört dörtlük bir film teması olsa zaten kimse bu fiyata satmaz. Bu aşamadan sonra da bende temayı geliştirecek ne istek ne bir şey kaldı. Film teması alıcısı yok desek, bu da doğru bir düşünce olmayacak, pek çok film teması hala satılıyor...

    Biraz canım sıkkın, başınızı şişirdiysem kusura bakmayın.

    Temayı buradan inceleyebilirsiniz.
  • 15-10-2014, 00:12:32
    #2
    shn
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1. Fiyat çok yüksek
    2. Yapısal olarak çok basit görünüyor
  • 15-10-2014, 01:15:36
    #3
    https://www.r10.net/arayuz-satis/1313...atiliktir.html

    Aynı şekilde bende bekliyorum.
  • 15-10-2014, 01:18:43
    #4
    275 TL çok yüksek bir fiyat r10'da satılacak temanın fiyatı max 100 TL dir.
  • 15-10-2014, 01:20:41
    #5
    Tema güzel ve sade ama belirtildiği gibi fiyatı çok yüksek.
  • 15-10-2014, 06:39:23
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ilk gozume takilan kisim:
    Alıntı
    Özellikleri ve kullanımı hakkında bilgi almak isteyenlere detaylı anlatım yapılacaktır.
    Bence bu bir hatadir. Pazarlanacak urun ne olursa olsun sunum cok onemlidir, sistem ozelliklerini, ekran goruntulerinizi, guzel bir sunum halinde paylassaydiniz konunuza talep daha fazla olurdu. Bunun yaninda fiyat yuksek, burada satilan diger temalarla kiyaslarsak bu fiyati veren kisi bulamazsiniz. Illaki bu fiyata satmak istiyorsaniz o zaman urunun albenisini arttiracak birseyler de sunmaniz lazim

    Genel satis stratejilerine dayanarak konusuyorum, soylediklerim her urune uyarlanabilecek seyler.
  • 15-10-2014, 07:13:13
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tema güzel bence elinize sağlık ama fiyattan kaybediyor.
  • 15-10-2014, 07:53:22
    #8
    Birde lansman kötü. Olması gereken bütün özellikler var ne demek ki ? her kesin farklı beklentisi vardır. Detaylandırsanız bence iyi olur.
  • 15-10-2014, 13:37:04
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hem fiyat yüksek, hemde insanlar artık film temalarına doydu. Film teması satmanız için çok farklı özellikler yapılması gerekiyor bence. Her taraf film sitesi doldu. Başka alanlara yönelmenizi öneririm.