• 01-06-2015, 12:15:03
    #28
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    bununla kesin olarak çözebilirsiniz.
    benim bir arkadaşım vardı ismi adem, bundan toplamıştı , patlatınca burnuna çekiyordu, fakat çok fena akıntılara sebep oluyor,etkili birşey.
    bunu kullanmanı şiddetle tavsiye ederim.
    2-3 damla aldıktan sonra uçuşa geçebilirsin, sonrasında rahatlarsın.
    bende de başlangıcı varmış.
    Bunun ismi nedir hocam ilaç şeklindemi eczanelerdemi yok sa aktarlardan mı alacaz
  • 01-06-2015, 12:17:00
    #29
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun ismi nedir hocam ilaç şeklindemi eczanelerdemi yok sa aktarlardan mı alacaz
    hocam eczane ve ya aktar larda var mı bilmiyorum
    fakat bunun adı yaban karpuzu , öyle birşeydi.
    yeşillik alanlarda olur, ve ya bulamazsanız bir kaç kişiye sorsanız da bulabilirsiniz basit bulması yani.
    bizim arkadaş işyeri önünde ki bahçe de toplamıştı..
  • 01-06-2015, 12:22:44
    #30
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eczane ve ya aktar larda var mı bilmiyorum
    fakat bunun adı yaban karpuzu , öyle birşeydi.
    yeşillik alanlarda olur, ve ya bulamazsanız bir kaç kişiye sorsanız da bulabilirsiniz basit bulması yani.
    bizim arkadaş işyeri önünde ki bahçe de toplamıştı..
    Hocam Bu eşek hıyarıymış

    http://tr.wikipedia.org/wiki/E%C5%9Fek_h%C4%B1yar%C4%B1


    "Meyvesi zehirli olan ve antik çağlarda hamilelikte düşük yapmak için kullanılan bu bitkinin taze sıkılmış suyu, Türkiye'de bitkisel kocakarı ilacı olarak sinüzit tedavisi için doğrudan burun deliklerine uygulandığı belirtilmiştir. Gönüllü hastalar üzerinde uygulanan klinik testler, çift yüksek dozda uygulanan iyileşme oranının tek düşük doza göre daha yüksek olduğunu ortaya koymuştur (iyileşme oranı sırasıyla %71.0 ve %56.6). Sinüslerin tamamen röntgen muayenesinde tahliye edilmemiş olmasına rağmen ek olarak, görülen tüm sendromlardan tamamıyla kurtulma oranı ise hastaların %20'sinde görülmüştür"
  • 01-06-2015, 12:27:05
    #31
    uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bu eşek hıyarıymış

    http://tr.wikipedia.org/wiki/E%C5%9Fek_h%C4%B1yar%C4%B1


    "Meyvesi zehirli olan ve antik çağlarda hamilelikte düşük yapmak için kullanılan bu bitkinin taze sıkılmış suyu, Türkiye'de bitkisel kocakarı ilacı olarak sinüzit tedavisi için doğrudan burun deliklerine uygulandığı belirtilmiştir. Gönüllü hastalar üzerinde uygulanan klinik testler, çift yüksek dozda uygulanan iyileşme oranının tek düşük doza göre daha yüksek olduğunu ortaya koymuştur (iyileşme oranı sırasıyla %71.0 ve %56.6). Sinüslerin tamamen röntgen muayenesinde tahliye edilmemiş olmasına rağmen ek olarak, görülen tüm sendromlardan tamamıyla kurtulma oranı ise hastaların %20'sinde görülmüştür"
    hocam bilimsel olarak hiç incelemedim, fakat ben gözlemlediğimi aktardım. bundan 2 damla alınca bile çok fazla bir etkisi oluyor
  • 01-06-2015, 12:38:14
    #32
    Bela bir şey bu ya. Yıllardır çekerim bu baş ağrısını. Ne zaman duşa girsem özellikle gece girdiğim zaman ertesi gün kalktığımda deli gibi ağrıyor başım. Enteresan bir şey bu. Ağrıdımıda kolay kolay gitmez. Duşa girdiğim için saçlarımdan dolayı başım ağrıyor ama sinüzit tutunca yine rahatlamak için duşa giriyorum sıcak suyun altına ancak öyle gevşiyor ağrı
  • 01-06-2015, 13:47:40
    #33
    Eşek hıyarı falan denemem ben , ölmeyelim bu kadar basit şeyden