uzmangrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Bu eşek hıyarıymış

http://tr.wikipedia.org/wiki/E%C5%9Fek_h%C4%B1yar%C4%B1


"Meyvesi zehirli olan ve antik çağlarda hamilelikte düşük yapmak için kullanılan bu bitkinin taze sıkılmış suyu, Türkiye'de bitkisel kocakarı ilacı olarak sinüzit tedavisi için doğrudan burun deliklerine uygulandığı belirtilmiştir. Gönüllü hastalar üzerinde uygulanan klinik testler, çift yüksek dozda uygulanan iyileşme oranının tek düşük doza göre daha yüksek olduğunu ortaya koymuştur (iyileşme oranı sırasıyla %71.0 ve %56.6). Sinüslerin tamamen röntgen muayenesinde tahliye edilmemiş olmasına rağmen ek olarak, görülen tüm sendromlardan tamamıyla kurtulma oranı ise hastaların %20'sinde görülmüştür"
hocam bilimsel olarak hiç incelemedim, fakat ben gözlemlediğimi aktardım. bundan 2 damla alınca bile çok fazla bir etkisi oluyor