zego adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
boşuna avmlerde aramayın stok yok. Geldi ve aynı gün eridi stoklar... Avmlerde teşhirler kaldı onlarıda satmıyorlar zaten. 1 Parti gelecek haftaya ama ya haftabaşında yada haftasonunda. Karaborsa diye tabir edebilirim ancak bulabilirsin. Onuda +200 250 ödeyerek belki!!!. Şuan öyle bi durumdaki piyasa gelecek ürünlerin bile sahipleri hazır diyebilirim çok acık (ön siparişler alındı.)