Mağazacılığın göbeğinde biri olarak söylüyorum

boşuna avmlerde aramayın stok yok. Geldi ve aynı gün eridi stoklar... Avmlerde teşhirler kaldı onlarıda satmıyorlar zaten. 1 Parti gelecek haftaya ama ya haftabaşında yada haftasonunda.
Karaborsa diye tabir edebilirim ancak bulabilirsin. Onuda +200 250 ödeyerek belki!!!. Şuan öyle bi durumdaki piyasa gelecek ürünlerin bile sahipleri hazır diyebilirim çok acık (ön siparişler alındı.)
Hocam Alacak arkadaş var ise Kızılay sakarya caddesi Vodafone da son 1 tane gözüküyormuş stokta teşhir de olabilir normalde alacak varsa bi baksın