• 05-10-2014, 20:27:55
    #1
    Merhabalar r10 halkı. Web tasarım kursuna gitmek istiyorum biliyorsunuz ki çevremizde bir sürü kurs veren şirket mevcut. İnsanın ister istemez içine bir şüphe düşüyor iyi eğitim verirmi gibisinden. Belki sizlerinde gitmiş olduğunuz yerler vardır diye bu konuyu açma gereğinde bulundum. Acaba tavsiye edebileceğiniz kurs varmıdır. Varsa artıları neler eksileri neler gibisinden yazarsanız sevinirim.

    Saygılar..
  • 05-10-2014, 20:28:49
    #2
    üniversiteye git oku.
  • 05-10-2014, 20:31:34
    #3
    Expert Akademi alanında gerçekten iyi eğitim veren bir kurum. Tavsiye ederim.
  • 05-10-2014, 20:32:56
    #4
    bence giden birilerine ulaş onlardan fikir al. biz bizim buradakilere göre konuşursak sana yanlış yönlendirme yapmış oluruz
  • 06-10-2014, 00:06:20
    #5
    ~Aykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üniversiteye git oku.
    üniversiteye gidiyorum zaten fakat yeterli bulmuyorum.
  • 06-10-2014, 02:26:29
    #6
    web tasarımdan önce sunucu alt yapısını öğren buna ihtiyacın olacak sonra sırasıyla tasarım olayına geçersin
  • 06-10-2014, 12:38:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam gitmedim bilmiyorum ama duyumlarıma göre Bilge Adam bu işi düzgün yapıyormuş. Tabi giden arkadaşlar yardımcı olursa daha fazla yararı dokunur.