Merhabalar r10 halkı. Web tasarım kursuna gitmek istiyorum biliyorsunuz ki çevremizde bir sürü kurs veren şirket mevcut. İnsanın ister istemez içine bir şüphe düşüyor iyi eğitim verirmi gibisinden. Belki sizlerinde gitmiş olduğunuz yerler vardır diye bu konuyu açma gereğinde bulundum. Acaba tavsiye edebileceğiniz kurs varmıdır. Varsa artıları neler eksileri neler gibisinden yazarsanız sevinirim.
Saygılar..
Sizce Hangisine gideyim ?
6
●292
- 05-10-2014, 20:32:56bence giden birilerine ulaş onlardan fikir al. biz bizim buradakilere göre konuşursak sana yanlış yönlendirme yapmış oluruz
- 06-10-2014, 00:06:20üniversiteye gidiyorum zaten fakat yeterli bulmuyorum.~Aykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle