Merhabalar r10 halkı. Web tasarım kursuna gitmek istiyorum biliyorsunuz ki çevremizde bir sürü kurs veren şirket mevcut. İnsanın ister istemez içine bir şüphe düşüyor iyi eğitim verirmi gibisinden. Belki sizlerinde gitmiş olduğunuz yerler vardır diye bu konuyu açma gereğinde bulundum. Acaba tavsiye edebileceğiniz kurs varmıdır. Varsa artıları neler eksileri neler gibisinden yazarsanız sevinirim.
Saygılar..