bluecity adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Turkcell Superonline Onerir misiniz?
38
●2.311
- 02-10-2014, 19:33:08Ben abone olurken kampanya vardı modemede kurulumada ücret ödemedim fakat halen kampanyalırı devam ediyordur diye düşünüyorum.Bi görüşün isterseniz.Metehaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-10-2014, 16:51:03Bugün bana 250,40 tl lik fatura çıkarmış firmadır kendileri.Önceki firmama ait ceza bedellerinin düşülmemesinin yanında mayıstan bu yanaki faturalarıda toplu gönderince call center i bir güzel inlettim
ilk aradım düzgün düzgün anlattım derdimi dedilerki bu faturayı ödeyeceksiniz baktım olmuyor ikincide bağırdım telefonda hemen eski kayıtlarımı buldular(bağırmanın yüzü suyu hürmetine
) fatura itiraz talebi oluşturdular 137 tl gibi bir rakamın düşülmesi gerektiği belirtildi 72 saati içinde arıyacaklarmış hadi bakalım
