Bugün bana 250,40 tl lik fatura çıkarmış firmadır kendileri.Önceki firmama ait ceza bedellerinin düşülmemesinin yanında mayıstan bu yanaki faturalarıda toplu gönderince call center i bir güzel inlettim ilk aradım düzgün düzgün anlattım derdimi dedilerki bu faturayı ödeyeceksiniz baktım olmuyor ikincide bağırdım telefonda hemen eski kayıtlarımı buldular(bağırmanın yüzü suyu hürmetine ) fatura itiraz talebi oluşturdular 137 tl gibi bir rakamın düşülmesi gerektiği belirtildi 72 saati içinde arıyacaklarmış hadi bakalım